Avantaje

Vrei să gestionezi mai simplu și mai eficient resursele umane?

Valoarea adăugată

În cei 9 ani de existență pe piață, ascultând nevoile specifice din companiile românești, am dezvoltat unul dintre cele mai bune sisteme de control acces, pontaj și monitorizare a performanței angajaților. Am ajuns să acoperim 38% din companiile cu peste 1.000 angajați, iar soluția noastră a fost aleasă deja de către peste 1.000 de parteneri.

Care sunt valorile care i-au determinat să aleagă Optimoo? Află mai jos avantajele pe care le oferă, sau vezi ce spun chiar ei, clienții noștri. (link către Testimoniale)

  • Adaptat nevoilor tale (flexibil și personalizabil)

    Optimoo este dezvoltat și configurat în funcție de nevoile companiei și ale oamenilor cheie în managementul resurselor umane. Soluția dezvoltată este întotdeauna flexibilă, fiind construită în jurul culturii organizaționale din compania ta, astfel încât să ofere caracteristici personalizate, integrări personalizate, rapoarte de date și informații personalizate. Astfel, clientul nu primește ce știe Optimoo, ci Optimoo oferă ceea ce are nevoie clientul.

  • Prezență umană (disponibilitate)

    Optimoo a fost creat de oameni, pentru oameni care lucrează cu oameni. Prezența umană este esențială în relația cu partenerii noștri. Un consultant este disponibil permanent pentru a urmări întregul proces de implementare și pentru a oferi sprijinul necesar pentru ca Optimoo să funcționeze eficient și fără întreruperi. Prezența umană rămâne disponibilă chiar și după implementare.

  • Transparență organizațională

    Optimoo oferă date exacte în timp real privind respectarea timpului de lucru și a pauzelor, gestionează programul de lucru, urmărește concediile și orele suplimentare. Facilitează o relație mai bună între angajat și angajator, asigurând o remunerație corectă. Datele oferite asigură luarea unor decizii financiare și de HR corecte și fundamentate. Funcționarea pe bază de cloud oferă utilizatorilor acces la informațiile necesare de oriunde și oricând, cu diferite drepturi de acces.

  • Terminale mobile, ușor de instalat

    Accesul la punctele de lucru se face cu ajutorul unor terminale mobile, montat în câteva momente. Instalarea nu necesită cabluri și nu afectează infrastructura existentă. Terminalele amplasate în mai multe puncte transmit date în timp real. Având o interfață prietenoasă, terminalele Info-Chioșc oferă accesul tuturor angajaților la informațiile necesare, eliminând cozile care se formează la ușa departamentului HR pentru solicitări sau aprobări legate de concedii. Orice angajat poate urmări orele lucrate, orele suplimentare acumulate, absențele sau zilele de concediu disponibile și consumate.

  • Deschiși la inovație

    Optimoo a fost dezvoltat și perfecționat continuu timp de 9 ani, în strânsă colaborare cu partenerii noștri care îl utilizează. Gândim într-un mod inovator, suntem deschiși la sugestii de îmbunătățire și tratăm orice recomandare ca pe o provocare. Pentru că scopul nostru este de a oferi o soluție cât mai bine adaptată preocupărilor cu care se confruntă zi de zi clienții noștri.

  • Deschiși la inovație

    Optimoo a fost dezvoltat și perfecționat continuu timp de 9 ani, în strânsă colaborare cu partenerii noștri care îl utilizează. Gândim într-un mod inovator, suntem deschiși la sugestii de îmbunătățire și tratăm orice recomandare ca pe o provocare. Pentru că scopul nostru este de a oferi o soluție cât mai bine adaptată preocupărilor cu care se confruntă zi de zi clienții noștri.