Ce este Optimoo?

Optimoo este un serviciu de tip software creat pentru monitorizarea programului de lucru și susținerea proceselor de management al resurselor umane. Fiind dedicat cu precădere companiilor mari și mijlocii, sistemul oferă funcții complexe, dar în același timp este ușor de implementat și utilizat. Sistemul preia unele sarcini consumatoare de timp de la responsabilii de HR, timpul astfel economisit putând fi alocat unor sarcini generatoare de valoare, precum dezvoltarea și motivarea colegilor.

Optimo facilitează digitalizarea proceselor referitoare la administrația personalului, furnizează date personalizate, precise și trasabile, ajută la organizarea schimburilor de lucru, urmărirea orelor suplimentare și a concediilor. Prin datele colectate și rapoartele oferite, Optimoo simplifică unele procese de HR esențiale, precum determinarea obiectivelor și evaluările periodice.

Am creat Optimoo având în centrul atenției oamenii din companii și nevoile lor. Experiența echipei noastre în dezvoltarea de soluții dedicate mediului de afaceri autohton ne permite să personalizăm produsul după cerințele fiecărui client în parte. De aceea, colaborarea cu noi nu se încheie la implementarea produsului, ci abia atunci începe. Suportul post vânzare, prin care dorim să ne asigurăm că sistemul își îndeplinește cu succes obiectivele, este ceea ce ne diferențiază pe piață și motivul pentru care multe companii din România ne-au ales pe noi.

Optimoo are funcționalități multiple, care pot fi adaptate la nevoile fiecărei companii. Rolul lor este să ajute la eficientizarea activității angajaților și la simplificarea proceselor de HR, economisind astfel timp, energie și bani pentru companie.

  •  
     
    Gestionarea orelor suplimentare EN
    Gestionarea orelor suplimentare EN

    Sistemul controlează automat, după reguli prestabilite, acordarea orelor suplimentare, sau permite aprobarea prealabilă sau ulterioară a acestora, cu scopul eliminării orelor suplimentare nejustificate.

  •  
     
    Transfer în salarizare
    Transfer în salarizare

    Cu Optimoo vezi toate datele necesare și ai control asupra acelora pe care le transferi în statul de plată. În salarizare sunt transferate orele regularizate, iar diferențele +/- sunt stocate în buffer, de unde se poate alege modul de compensare a acestora.

  •  
     
    Buffer EN
    Buffer EN

    Orele lipsă, întârzierile, învoirile, precum și orele suplimentare sunt acumulate într-un buffer, iar în funcție de politicile companiei, diferențele compensate la sfârșitul lunii se pot transfera total sau parțial în salarizare, cu un control total al responsabililor HR.

  •  
    '.$product_title.'
  •  
     
    Rapoarte personalizate, automate EN
    Rapoarte personalizate, automate EN

    Optimoo poate genera rapoarte personalizate, precum raportul ITM, cel de Prezență, Pontaj sau Salarii. Iar dacă aveți nevoie de alte rapoarte, ele pot fi personalizate special pentru nevoile dumneavoastră.

  •  
     
    InfoChioșc EN
    InfoChioșc EN

    Cum să scapi de cozile interminabile create de angajați cu cereri de concedii sau învoiri? Terminalele InfoChioșc sunt o soluție bună pentru a lăsa angajații să își verifice singuri disponibilitățile și să își programeze concediile și zilele libere.

  •  
     
    Gestionarea programului flexibil EN
    Gestionarea programului flexibil EN

    Timpul este un asset prețios pe care îl vei câștiga după implementarea Optimoo. Softul oferă tabele de timp flexibile, care se poate accesa oricând de oriunde din lume și se adaptează la orice tip de program.

  •  
     
    Cererile de modificare program EN
    Cererile de modificare program EN

    Dacă ai sute de angajați, Optimoo te scapă de solicitările zilnice care trebuie operate manual. Programul asigură configurarea vizuală a turelor și găsește turele permise pe bază de check-in și check-out.

  •  
     
    Gestionare în timp real a punctelor de lucru multiple EN
    Gestionare în timp real a punctelor de lucru multiple EN

    În cazul companiilor cu mai multe locații, Optimoo centralizează datele de la toate punctele de lucru, oferind informații detaliate, inclusiv despre performanță sau motivație.

  •  
     
    Gestionarea concediilor EN
    Gestionarea concediilor EN

    Dacă te-ai săturat de urmărirea permanentă a concediilor, poți lăsa această sarcină pe seama Optimoo, care o face în mod automat: gestionează atât cererile de concedii, cât și învoirile și delegațiile, care pot fi aprobate sau nu din sistem, sau de către șeful ierarhic.

  •  
     
    Verificarea erorilor în pontaj EN
    Verificarea erorilor în pontaj EN

    Optimoo verifică în locul responsabilului HR erorile de pontaj, indicând procentual timpul efectiv lucrat de fiecare angajat. Dacă procentul este sub 100%, cauza poate fi lipsa introducerii unui concediu sau a unei delegații, lipsa efectuării de check-in / check-out sau chiar lipsa de la serviciu.

  •  
    '.$product_title.'
  •  
     
    Calendar EN
    Calendar EN

    Optimoo poate genera o multitudine de rapoarte despre prezența personalului, care pot fi personalziate după nevoile fiecărei companii. Funcția Calendar afișează situația curentă a fiecărui angajat, împărțind fiecare zi după orele lucrate, concedii sau intârzieri.

  •  
     
    Opțiunea multiuser EN
    Opțiunea multiuser EN

    Optimoo permite mai multe nivele de acces la sistem, în funcție de structura ierarhică: angajați, șefi de tură, manageri etc. Nivelul de acces poate fi personalizat, astfel încât fiecare individ să poată accesa informațiile relevante pentru el.

  •  
     
    Interconectare cu sisteme de control acces EN
    Interconectare cu sisteme de control acces EN

    Majoritatea companiilor preferă Optimoo pentru că este adaptabil și personalizabil, fiind capabil să se conecteze la sistemele de control acces existente. În plus, firma noastră oferă la nevoie și soluții complete de sisteme de control acces pentru orice mediu comercial, retail, public sau de afaceri.