Valoarea adăugată

În cei 9 ani de existență pe piață, ascultând nevoile specifice din companiile românești, am dezvoltat unul dintre cele mai bune sisteme de control acces, pontaj și monitorizare a performanței angajaților. Am ajuns să acoperim 38% din companiile cu peste 1.000 angajați, iar soluția noastră a fost aleasă deja de către peste 1.000 de parteneri.

Care sunt valorile care i-au determinat să aleagă Optimoo? Află mai jos avantajele pe care le oferă, sau vezi ce spun chiar ei, clienții noștri.

  • Adaptat nevoilor tale

    Optimoo este dezvoltat și configurat bazat pe nevoile companiilor și a managerilor HR. Soluția dezvoltată este întotdeauna flexibilă, fiind construită în jurul culturii organizaționale din compania ta, oferă caracteristici, integrări și rapoarte personalizate.
    Clientul nu primește ce știe Optimoo, ci Optimoo oferă ceea ce are nevoie clientul.

  • Transparență

    Optimoo oferă date exacte în timp real, gestionează programul de lucru, urmărește concediile și orele suplimentare. Facilitează o relație mai bună între angajat și angajator, asigurând o remunerație corectă. Datele oferite asigură luarea unor decizii financiare și de HR corecte și fundamentate. Funcționarea pe bază de cloud oferă acces oricând de oriunde.

  • Prezență umană

    Optimoo a fost creat de oameni, pentru oameni care lucrează cu oameni. Prezența umană este esențială în relația cu partenerii noștri. Un consultant este disponibil permanent pentru a urmări întregul proces de implementare și pentru a oferi sprijinul necesar pentru ca Optimoo să funcționeze eficient și fără întreruperi.

  • Terminale mobile

    Accesul se face prin terminale mobile, montate în câteva minute, instalarea nu necesită cabluri și nu afectează infrastructura existentă. Printr-o interfață prietenoasă, terminalele Info-Chioșc oferă acces tuturor angajaților la informațiile necesare. Orice angajat poate urmări orele lucrate, orele suplimentare acumulate, absențele sau zilele de concediu disponibile și consumate.

  • Mai mult timp, puține hârtii

    Pe baza feedback-ului utilizatorilor, cu Optimoo economisești 20% din timpul dedicat gestionării operațiunilor de HR și reduci birocrația prin digitalizare și automatizare, înlocuind tonele de hârtii și rapoarte întocmite manual cu date exacte, transparente și accesibile cu un simplu click.
    Optimoo asigură o reală optimizare a proceselor de HR.

  • Deschiși la inovație

    Optimoo a fost dezvoltat și perfecționat continuu timp de 9 ani, în strânsă colaborare cu partenerii noștri care îl utilizează. Gândim într-un mod inovator, suntem deschiși la sugestii de îmbunătățire și tratăm orice recomandare ca pe o provocare. Pentru că scopul nostru este de a oferi o soluție cât mai bine adaptată preocupărilor cu care se confruntă zi de zi clienții noștri.